راهبرد مشاركت مصوب پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

شما اینجا هستید

راهبرد مشاركت مصوب پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای صحیح و دقیق ماموریت‌های خود و نظر به جایگاه حائز اهمیت نظرات شهروندان مطابق ماده ۹ تصویب‌نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری سعی نموده است راهبردهای مورد نیاز جهت مشارکت شهروندان را بر اساس مصوبه تاریخ ۲۹/۹/۹۹ شورای راهبری پژوهشگاه مطابق شرح ذیل فراهم آورد.

۱- فضای ارائه انتقادات و بیان پیشنهادات و ثبت شکایات در راستای قوانین و مقررات اطلاع‌رسانی شده خدمات مصوب این مجموعه فراهم گردیده تا نظرات و شکایات مردمی به عنوان یکی از محرکه‌های اصلاح شرایط و قوانین ارائه خدمات مورد استفاده قرار گیرد. مسئولان مربوطه مکلفند تمامی شکایات را در اسرع وقت به نتیجه رسانده و آن را به اطلاع شهروند شاکی برسانند.

۲- گزارشات عملکرد پژوهشگاه در راستای بهبود شفافیت، افزایش اطلاعات شهروندان در خصوص ماموریت‌های پژوهشگاه و دریافت نظرات مردمی در انتهای هر سال بر روی تارنمای پژوهشگاه قرار می‌گیرد.

۳- درگاه برقراری ارتباط مستقیم با مدیران و ریاست پژوهشگاه جهت سهولت بیان پیشنهادات و انتقادات در تارنمای پژوهشگاه ایجاد شده است.

۴- قابلیت بهره‌مندی از امکاناتی نظیر درخواست، پیگیری و اظهارنظر در خصوص خدمات از طریق نظرسنجی‌های ایجاد شده در میزخدمت تارنمای پژوهشگاه و سامانه مدیریت خدمات دولت به آدرس http://khadamat.mardom.ir امکان‌پذیر شده است.

۵- شماره تماس و پست الکترونیکی برخی مدیران نیز جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات فراهم گردیده و در بخش "ارتباط با ما" اطلاع‌رسانی شده است.