شناسایی همكار از ميان شركت‌هاي فعال در حوزه ديجيتال ماركتينگ

شما اینجا هستید

بازه زمانی: 
دوشنبه, ۵ آبان, ۱۳۹۹ الی دوشنبه, ۱۹ آبان, ۱۳۹۹
تمدید: 
تمدید برای بار اول تا ۳۰ بهمن
توضیحات: 

با توجه به اهمیت و نقش کلیدی و روزافزون شبكه ‌هاي اجتماعي بر عملکرد و همچنین بازاریابی كسب و كارها و تجارب پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تحلیل و ذائقه­سنجی کاربران فضای مجازی و توسعه سامانه ذکاوت، این پژوهشگاه در نظر دارد به منظور ایجاد زمینه‌اي برای همکاری و هم افزایی توان تخصصی داخلی اقدام به شناسایی شركت‌هاي تخصصی فعال و دارای سابقه کاری مفيد در حوزه ديجيتال ماركتينگ نماید.

 

با توجه به اهمیت و نقش کلیدی و روزافزون شبكه ‌هاي اجتماعي بر عملکرد و همچنین بازاریابی كسب و كارها و تجارب پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تحلیل و ذائقه­سنجی کاربران فضای مجازی و توسعه سامانه ذکاوت، این پژوهشگاه در نظر دارد به منظور ایجاد زمینه‌اي برای همکاری و هم افزایی توان تخصصی داخلی اقدام به شناسایی شركت‌هاي تخصصی فعال و دارای سابقه کاری مفيد در حوزه ديجيتال ماركتينگ نماید.

لذا از فعالان اين حوزه­ دعوت می‌شود تا در صورت تمایل، نسبت به تکمیل فرم فراخوان و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکیzekavat@itrc.ac.ir  حداکثر  ظرف مدت ۱۴ روز پس از انتشار این آگهی اقدام نمایند.

جهت هرگونه سؤال با شماره ۸۴۹۷۷۲۵۶ (آقای مهندس ممالکی) تماس حاصل نمایید.

فرم اطلاعات شرکت